Merhbalar arkadaslar
birşey sormak istiyorum size. Ben 14 haftalık hamileyim. Bugün otururken birden bi su geldi. Tuvalete gittim. Külodum ıslanmıştı ama tuvaletimde varmıs idrarımı da yaptım. Suyum mu geldi idrarmı kaçırdım anlamadım. Olayın üzerinden 4 saat kadar geçti birdaha böyle birşey olmadı. Yarında doktor randevum var aslında. Ama taktım kafama? Bilen varsa su olsa devamı gelmezmiydi yoksa böylede oluyormu :/