Zehra123 canım Yenibosna safa hastanesi değil mi? Ozaman kısaca BERBAT diyebilirim Allah’a bin şükür oraya sadece bi sağlık raporu için işim düştü bukadar bilgisiz bu kadar ilgisiz bu kadar argo ve terbiyesiz personel/Hemşire başka hiç bi yerde rastlamadım. Allah kimseyi oraya düşürmesin ben böyle rezil bi “özel” hastane daha görmedim. Eğer Yenibosna dan hastane arıyorsan Nisa hastanesi var ben taa Fatih’ten çıkıp gittim orda doğumumu yaptım müthiş bir ekip hepsi profesyonel