Albiina05 Valla ne varsa onu yiyorum😅 tutamıyorum kendimi. Sonra da kendimi kandırıyorum ben istemedim oğlum istedi diye 😁
UmaysMom Sna-1234 ben aslında normalde hiç ekmek yemezdim ama son 1-2 aydır pek bi hoşuma gider oldu 🙈 gebelik şekeri tansiyonu vs gibi dertlerim de yok şükür sadece 3 kg aldım o yüzden son 1 ay sapıtıyorum sanırım 😅🙈