Arkadaslar bu doğum sancısı illa belden mi gelir acaba tecrübesi olanlar yazabilir mi? 38+2 haftalığım afedersiniz yürürken sanki vajinamdan bişey aşşağı düşücek gibi oluyor yürüyemiyorum iki büklüm oluylrum vajinamdan makatıma kadar sanki yırtılıyomuş gibi ağrı atıyor kasıklarım çok ağrıyor ama bu çocuk hala doğmaya niyetli değil çok yoruldum, varmı aynı şikayetleri yaşayan ve doğumun yaklaştığının belirtisimi bunlar?