7 aylık hamileyim bütün testlerim ultrasonlarım normal çıktı ama cuma günü bebeğin kafası büyümüş içerisinde sıvı artışı olmuş dedi böyle bi şey yaşayıp doğum yapan var mı düzeliyor mu çok endişeliyim randevu aldım başka doktora bekliyorum zaman da geçmiyor