Hmlayse ben. Annemin hastane odasinda dogumdan sonra elinde sigara ile fotografi var. Sigara icilen bir evde duman alti buyudum. Hep alerjiktim, hep bagisikligim asiri zayif oldu, 30 yasindayim simdi kendim hamileyim ve alerjilerim astima dondu hamilelikte astim ilacina baslamak zorunda kaldim.
Aileme isyan ettim universitede bi aptallik edip kendim de sigara ictim, buyudum hesap soramazlar bana diye. Aklimca cezalandirdim onlari. Birakmak o kadar zor oldu ve vucudumda o kadar tahribat birakti ki… içeni de anliyorum o yuzden linç edemem yani bu korkunc bi bagimlilik. Ama cigerlerimin bu hale gelmesinde ailemin de benim de suçumuz var malesef.