Aaaaaa Sezeryan olduktan sonra sütünüz ne zaman geldi ? Doğum yapalı 2 gün oldu fakat hala gelmedi. Gögüs ucumda değil gögüs çevremde yanma ve sızı var biraz. Bu durumu yaşayanlar var mı?
Gulfemesatgokcen Aaaaaa benimde 5 yada 6 cı gün gelemeye başladı canım şuan sağmalısın bebeğin sarılık olmasın çünkü ilk gelen süt çok önemli ve sağlıklı canım 😊
Dyg61 Aaaaaa benım hemen geldı sıcak suyla ovala sık sık sağmaya çalış gelir inşaAllah stres yapmamaya gayret et canım
turansmom1 Aaaaaa benimde hemen geldi canım, doktor sıcak suyla dus almamı önermisti gelmeme durumunda. Manuel el pompan varsa pompala biraz gögüslerini ama çok da stres yapma kimi sezeryan yapanların ilk zamanlar narkozun etkisiyle gelmemesi cok normalmiş🤷♀️
Aaaaaa Gulfemesatgokcen az önce elektrikli pompayla sağdım bende açık kahverengi gibi geldi o çok önemliymiş sanırım bir tanesinden geldi hemen içirdim
Gulfemesatgokcen Aaaaaa ilk başta gelen süt önemli afiyet olsun bebişinize 😊 birşey sorcam elektrikli pompa gögüsünüzü acıttımı sağım yaparken ?