Gdrleyla valla ben şuan hiç düşünemiyorum erkek için pek işim begenemedim genelde aynı isimlet ama kızım olsa meva düşünmüştük sonrada doktorumuz erkek dedi şuan işim arayisindayim anlamı güzel olması çok önemli ve tek isim düşünüyorum iki isimde bana göre fazla geliyor canim Aklıma bı yekta bide arın geldi bugün biyerden duydum belki fikir olur