Merhabalar, bence jinekoloğunuzla görüşün sizi bir diyetisyene yönlendirsin , yanlış anlamayın bende kilolu hamile kaldım 110 kilo ile, doktorum diyetisyene yönlendirdi. 7. Haftamda başladım 12. Haftama kadar 7 kilo verdim 103 kiloya düştüm çok da dikkat edemedim açıkçası o beş haftada ama 12. Haftaya kadar verebildiğin kardır dedi doktorum ve diyetisyenim. şu an 22+4’üm ve 106 kiloyum doktorum kilomla ilgili bi problem görmüyor. Ama hala dikkat etmeye çalışıyorum kendimce :)