Ffc2224 Kevserpnr mihranı duydum ben hatta kızım olsaydı kesin koyardım bence cok güzel naif bir isim
Mahbuss Kevserpnr çok güzel bir isim bence Bizde mihriban koyacağız eski klasik isimlerden ama anlamı güzel söylediğimiz herkes te çok beğendi
babyneseli pitircik2021 benimde kızım olacak inşallah, mihra ismini düşünüyorum, iyilik yapan nazik kibar anlamına geliyor.
pitircik2021 babyneseli eveet bak anlamı gibi kibar bi isim gerçekten. Kızım olsaydı düşünürdüm bu ismi 👌🏼
babyneseli pitircik2021 Farsça kökenli bir isim, şuan çok bilinmiyor. Etrafıma duyurduğumu ilk bir düşünüyorlar garipsendi. Kulağa da havalı ve hoş geliyor, alternatif isim bulamazsam koymayı düşünüyorum
babyneseli kdrsln İnternette baktığım da mihre için yakın anlam olarak mihri ismi çıktı. Mihrenin anlamı farklı galiba
pitircik2021 babyneseli yani farklı isimler hep öyle geliyor kulağa ve istenmiyor. Bence en güzeli aklınızdaki ismi kimseye söylemeyin kafanızı karıştırmasınlar en son Doğumla karar verin koyun gitsin. Benimde aklımda değişik bi erkek ismi var kimseyle paylaşmıyorum vazgeçirecekler😂
Kevserpnr Mihra ya da Meva düşündüm emin değilim. Peygamber efendimizin önerdiği isimler arasında geçiyor diye okudum tek bir sitede ama emin değilim. Ay ne zormuşş