Busra-kaya Merhaba arkadaşlar bana ankarada önereceğiniz kadın doğum doktoru var mı acaba gebeliğimi yeni öğrendim doktor hakkında hiç bir fikrim yok
Melikeakkc Busra-kaya kadın o kadar güzel rahatlatıyor ki doğuma girenleri çok güzel ilgileniyor sakinliği flan çok tatlı bi kadın
Demetglr Selamlar yalnız dediginiz doktorun en son fiyatı 11 bin civarıydı şuan bilmiyorum daha da yüksek olabilir
Demetglr Bende ankaradayim çok araştırdım herkes farklı bişey diyo kafam karıştı iyice zaten fiyatlarını da baya yükseltmiş doktorlar anlamadım gitti.smdilik şehir Hastanesi’ne gidiyorum testleri yaptırayım diye