Evet kasım anneleri heyecan var mı hazırlıklar ne alemde
esloka gelmiyorduuuu 🤦
esloka Herşeyi hazır ama bizimki gelmek bilmiyor😑39+2
esloka her şey hazır son üç günümüz kaldı bir belirti yok 🙄
Bende kasımda doğurucaktım ama ekimde geldi nasio kısmet