Tubacati Kasım bebekleri resmen inatçı çıktı gelmiyorlar 🤣 Yarın kontrolümüz var bakalım doktor ne diyecek. Son haftalar gerçekten geçmiyormuş, ne zaman doğacak bu bebeler 🙈
Hanifesimsek Tubacati bende 38+5 günde kaç kere arıyorlar annemler teyzemler doğur artık diye gelmiyor gelmiyor bi türlü 😂
Tubacati Hanifesimsek zaten beklemekten çok o telefonlar daralttı beni. Her gün 3-5 kişi arıyor doğurmadın mı, neden doğmadı diye. Sanki doğacağı güne ben karar veriyorum gibi sinirimi bozuyor artık 🙈 bende dişleri çıkınca doğuracağım diyorum🤣
Prenses58 Tubacati hahha aynen ya sanki bebek gelmek istiyorda biz tutuyoruz 2020 bebekleri nazlı narin çıktı