cirakhatc İyi aksamlar kızlar size sorum olacaktı 33+4 günlük gebeyim bebegimin başı aşağı indiğini nasıl anlarım yani anlaşılıyor mu?
Mekc cirakhatc rahimde kemiklerinin arasında kafasının olduğunu hissedersin zaten ordsn ağrı yapınca anlarsınız şuan yaşıyorum da