Mervem345678 verginizde reflu olabilir çok dikkat edin takip edin sürekli fışkırır tarzda aşırı kusuyorsa dr nuza mutlaka danışın. Bir kaç gün gözlemleyin .Anne sütü aldığı için gaviscon infant diye toz verir büyük ihtimalle O etkili olmazsa anne sütüne ek ar mama önerir (reflu maması) ben oğlumda çok çektim şuan 19 aylık hala sıkıntı yaşıyoruz