13+5 te bebeğimin cinsiyetine erkek dendi.
bugün başka doktora gittim 19+2 o da erkek dedi yüzde kaç tahminde bulunuyorsunuz dedim hadi %1 yanılma payı olsun %99 erkek dedi .
bu olasılıkltan sonra bebeğinin cinsiyetinin kız olduğunu vs öğrenen var mı ☺️