Buglem_Durum1 Kızlar merhaba mochi göğüs pompası kullanan var mı aranızda kullanışlı mi aslında daha da merak ettiğim doğumdan hemen sonra sütüm gelmezse elektrikli pompaya gerek kalmadan kullanıp kullanamayacağım sütun gelmesine fayda sağlıyor mu yani
Tugce1803 Buglem_Durum1 Sağmaya yardımcı değil. Bir göğsünle emzirirken diğerinden akan sütleri topluyor
pitircik2021 Buglem_Durum1 canım kullanan arkadaşlarımdan duyduğum ikisi çok ama çok farklı şeyler. Elektrikli almalıyız ki bebeğimiz emdikten sonra kalan sütü tamamen çekelim. Böylece hem sütümüz hızla artacak hemde mastit şişlik vs olamasın bizim rahatlamamız için. Yani elektrikli çok önemli ve şart. Mochi dediğin bebeğin bir göğsünü emerken diğer göğsünde uyarılıyor ve süt sızıyor otomatikman. Sızan süt boşa gitmesin onları da toplayalım diye vakumlu olan bu mochiden almalıyız. Daha çok çekilmesini sağlıyor ve Sızan sütü toplayıp saklayabiliyorsun. Hem böylece iç çamaşırında ıslanmıyor temiz kalıyor. Yani elektronik şart ama mochi de olsa mükemmel olur.
NeslihannK Buglem_Durum1 Elektrikliye gerek yok bence mochi hem sağım yapiyo hem süt topluyo plastik kısmı dışa doğru katlayıp gogsunuzun kahverengi olan bölümüne tam oturursanız alttan sıkıp kendi kendine vakumluyo sagol yapiyo internette detayli videoları var nasıl kullanıldığına dâir ben Dr baby sayfasından aldim gerçekten çok kaliteli 1 ay sonra kullanıcaz insallah 🥰🙏
Nagehanla Mochi emzirirken diğer gogustekileri toplamaya yardimciymis sagma konusunda tavsiye etmiyorlar. Lansinoh öneririm
Lidya-T İlk doğduğu günden beri sadece mochi kullanıyorum. Sağmaya yardımcı kulaktan dolma bilgilerle yorum yapılmasın lütfen .İki tane aldım sadece sağarak veriyorum 30 cc yle başlayıp 200 cc ye çıktı sütüm.Şiddetlede tavsiye ederim 10 dakikada sessiz elini yormadan sütümü sağıyorum. Elektrikli seni bir yere bağlıyor yinede alın tabi. Şuan ikisini de taktım size yorum yapıyorum mochinin de bu özelliğini çok seviyorum. Eller serbest.
pitircik2021 Lidya-T canım mochi de bebeğin bir göğsünü emmediğinde bile sadece taktığında kendi kendine doluyor mu öylece?
brcbr Lidya-T maşallah öncelikle🧿bu arada birşey sorabilirmiyim sütü sağdıktan sonra nasıl vermek gerekiyor?biberon a alışırsa emmez diyorlar, e bitaraftanda sağmak gerekiyor anladığım kadarıyla,kafam karıştı iyice benim🤦🏼♀️
Lidya-T umutcuk Amin canım . Cümlemize nasip etsin. Emziremiyorum ama çok şükür sağarak sadece anne sütüyle geldik 5,5 aya.
EcePltcn Benimde arkadaşım doğum yapalı 1 hafta oldu. Mochi kullanıyor ve çok memnun. Bem akan Sütü eller serbest şekilde topluyor hem de sağım yapıyor. Gayet memnun👍🏼