Allah nasip ederse inşallah kizim olacak ve isminde aşırı kararsizim şuan düşündüğümüz isim Aişe Beril ama ben hep klasik düz isimler isteyen biriydim zehra zeynep gibi ama sülalede fazlasıyla olduğu için eşim istemedi beril de kimse yok diye tercih ettik ben bir de sahabe ismi eklemek istediğimden Aişe Beril dedim sizce nasıl?