Kızlar merhaba bebeğim 19+5 günlükken doktora gittiğim de bebeğimin 20+4 günlük olduğunu gelişiminin doktor 1 hafta önde olduğunu söylemişti perşembe günü doktora gittim bebeğim adet tarihime göre 23+5 günlüktü ve ultrason ölçümünün birinde 24 haftalık birin de 23+3 çıktı bir aylık süre de ileri de giden gelişimin geriye düşmesi normal mi bu durumu yaşayan var mı bu durum gebelik zehirlenmesi belirtisi olarak kabul edilebilir mi fikri olan ya da böyle bir şey yaşayan var mı söyler misiniz açıkçası tedirginim ve korkuyorum bebeğimle ilgili bir sıkıntı olacak diye