Destinyn Sabah akşam midem bulanıyor hiçbirşey doğru düzgün yiyemiyorum yesemde az yiyorum bu kadar çok olması normal mi sizinde böyle oluyor mu arkadaşlar
Tubisssss Destinyn normal canım ben sabah akşam kusuyom 😭😭 tam bugün 9 hafda oldum hâlâ aynıyım 6 hafday ken başladı
Aysenurkrk Destinyn canım ayva ye, bende aynıydım 8 haftalığız şuanda, yaklaşık 1 hafta öncesine kadar hiç bir şey yeyip içemiyordum, ayva tık diye kesiyor bulantıyı, ayrıca tam bir folik asit deposu
Miracefem Destinyn canım benim hamileliğimin başından beri olan problem. Günde sabah öğlen akşam istifra mide bulantısı bıktırmıştı beni. Doktorum prilam dr diye bir ilaç yazdı ondan sonra rahata erdim. Şuam 18 haftalık hala kullanıyorum. Sabahları aç karnına kahvaltı yapmadan içiyorum hemen günüm güzel geçiyor. Yan etkisi ya da bebeğe Hiç bir zararı yokmuş
Ozzgec benimde öyleydi. 4. aya kadar devam etti, ne yersem çıkarıyordum çok kötüydü ama geçiyor canım hepsi
Destinyn Ozzgec Valla 4 ay deyince daha da korkmaya başladım allah yardımcımız olsun ikiz bebeklerde çok bulantı oluyormuş acaba doğru bilgi mi bu
Ozzgec Destinyn 4. ay itibariyle hamileliğin balayı başlıyorrrr😁 şirketten bir arkadaşın eşi hamile, ikiz. 10 haftalıkmış. Kız baya kötü kusuyormuş hiçbir şey yiyemiyormuş. hergün hastanede serum taktırıyoruz dedi eşi bana. Bütün ikiz hamileliklerde böyle midir bilemem tabiki
Dmlkrts Destinyn bende prilam dr kullanıyorum salı günü dogum yapicam hala iciyorum icmesem eziyet gbi bu gece sonuncuyu ictim tek faydasini gordgm seydi. Allah yardmcnz olsun biz mezuna dogru gidiyoruz🙏🤗