Merhabalar bende 7 haftalık hamileyim son regl tarihime göre hesaplandığında,henüz doktora gidemedim ayın 12snde ilk randevum ama hiç mide bulantım yok olmadı ara ara mide yanmalarım oluyor o kadar. Acaba bir sorun mu var? Bilgisi olan lütfen yazabilir mi.