Ogrtmnanne2 Hamileanne 21. Haftadayım öyle bir duruml karşılaşmadım . Her ihtimale karlı doktorunuzla görüşün bence sağlıkla alalım kucağımıza
Alperefet Hamileanne benim 19. Haftada oldu canım bir gün hastanede yattım, progestan ve iğne tedavisi görüyorum şuan bebekte sıkıntı yok dedi doktorum
Sna-1234 Hamileanne bende de oldu 2 defa iğne oldum progestan ilacı fitil olarak kullandım geçti çok şükür bol bol dinlenmeniz gerekiyor en ufak bir şey de tekrarlıyordu benim ki leke şeklinde halen de kullanıyorum progestan günde 1
Nasippp Hamileanne sebebi neymiş içeride kanama alanı mı var veya plasenta ile ilgili bir kanama mı? Kanama için iğne ilaç kullanıyor musun inş geçer hemen canım kanama zordur 🤦🏻♀️
yildirimsfamily Bana sağlık ocağına gidince ilk dedikleri kanama varsa hemen acile gidin oldu. Eğer ilişkiden değilse git direk inşallah eşin yanındadır . Destek için
Zynpasln Haftada olmuştu plasenta Pravia tanısı konuldu, 15 gün yatak istirahati ve ilaç tedavisi ile geçti şükür