Laylaaaa121212 merhaba 🥰 ilk doğumum normaldi, fitil ile doğurmuştum. İlk gebeliğim riskliydi bu gebeliğimde herhangi bir risk yok, kızım 10 aylıkken hamile kaldım. Aslında pcoa geçmişim ve ilk bebeğime zor hamile kalma öyküm vardı. İlk bebeğimde çok farklı birşey keşfettim. 3 aydan 3 aya 27-28 gün regl oluyormuşum. Örneğin bir adetim 50 gün ikinci adet 40 gün üçüncü adet 27 gün. Ve kızım o 27 günlük olan adet sürem içerisinde olmuştu.
bir kezde doktor 27 günlük sürede olan adetimde yumurtan çatlamak üzere demişti. Demekki dedim ben senede 4 kez yumurtluyorum. Lohusalıktan hemen sonra regl oldum. Ve günlerimi takip etmeye başladım. Ortak kararımızdı yaşları yakın iki bebeğin daha sağlıklı büyüyeceğini düşündük. Ve o 27 günlük reglime denk gelen ay oldu oğlumu planlıydı :)
kızımda hep yattım hep oturdum dinlendim bu yüzden sırt ve bel ağrılarım çok oldu. Bu bebeğimde riskim olmadığı için birde tabiki kızım olduğu için, günlük yemek yapma ev süpürme çamaşır ütü vs gibi tüm işlerime devam ettim ve şükürler olsun 26. Haftaya giriyorum karnımın şişmesi dışında hiçbir hamilelik belirtim sancım yok. Hareket gerçekten çok işe yarıyor. Normaldede uykuyu miskinliği asla sevmem belki bu yüzden asla zor gelmedi ☺️ Tabiki birde işin maddi boyutu var. Bunada hazırız şükürler olsun. Kızımızdan kalan beşik mama sandalyesi vsgibi eşyalarda duruyor. Genel olarak şimdiye dek hiçbir sıkıntı yaşamadık tabi ama doğumdan sonra kızımızın huyları değişirmi ne gibi zorluklar yaşarız bilemiyorum :)
tek yaşadığımız olumsuzluk, hamile kaldığımzda sütmün kızımı zehirlemesi oldu. Tandem emzirmeye güvenip hamile kalmıştım. Malesef 1 yaşında anne sütünden kesmek zorunda kaldım.