Ozo34 ALLAH yardimcin olsun dua et canim. Ve yarin ilk iş doktora git. ALLAH isdeyene birşey olmaz. Ben de kanamayla hastaneye gitmisdim düsüyordu fakat o kadat ilaç iğne kullandimki ALLAHİM acidi bana, korudu yavrumu. Allaha hep dua etdim benim bedenim aci çekmeye razi ama bir tej bebeğim yaşasin . Hala da kullaniyorum ilaçları. Rabbim hepimizin yavrularinu korusun AMİN