Anneler salı gününe yatışım yapılacak 39+3 olucam epidural ile normal doğum yapabileceğimi söyledi doktorum ama bende sancı herhangi bi doğum belirtisi yok çocuk kanala girmemiş fitil uyguluyoruz sancını getiriyor dedi bu şekilde doğum yapan var mı ilk doğumum biraz endişeliyim korkuyorum