Zeyyno_ geçmiş olsun canim valla keşke geçse ya birde ikizler bnim ki çok zor geciyo hamileliğim durup durup ağlıyorum çok zorlanıyorum ben ağlarken de eşim uzuluyor elimden gelen bişey varsa yapayım ağlama Allah de sabret diyor bna neden gecmiyo günler ki