5889BAK Yarın çatlatma iğnesinin 14. Günü test yapacağım adet belirtilerim var ama yine de bi umut yapacağım
Yasemin0728 5889BAK canım öncelikle hayırlısıyla rabbim gönlünden geçeni nasip etsin. Klomen mi kullandın kullandiysan kaç gün ve günde ne kadar kullandin kaç kere yumurta boyutuna baktirmaya gittin ve iğne ücreti ne kadar
5889BAK Yasemin0728 adetin üçüncü günü başladım günde iki kez kullandım 10 gün sonra kontrole gittim çatlatma iğnesi verdi ilk kez kullandım hepsini de
Yasemin0728 Mizgin2020 cevapladigin için teşekkür ederim canım 😊 yumurta gelistimi diye bakmaya kaç sefer gittiniz doktora
Mizgin2020 Yasemin0728 ne demek canım ilk 2. Gittiğimizde gelişmişti ama bebek olmadı yani canım bu ay da yine yumurtayi gelistiricj hap içtim herseyin hayırlısı diyelim canım
Nklcilis11 Bugün herkes aynı şeyi yaşamış sanırım iğnemin 14. Günü birsürü belirti vardı ve negatif çıktı. Ve belirtiler bi anda yokoldu . Allah sabır versin bizlere
Ffc2224 Nklcilis11 canım hiç canınızı sıkmayın ama o iğnenin belirtileri baya oluyor benim gögüsledim taş gibi olmustu sismişti sonra baktım bende meger kist yapmıs