Selinnar Kalp atışlarını duyan var mı 6 haftalıkken 6+4 olucam yarın randevum var doktorda çok merak ediyorum
Zeynep Benim de bu perşembe var. 6+6 olcaz tam o güne. Yani 7 sayılır aslında ama bebeği göremezsek diye çok korkuyorum. Hatta gidesim bile Yok. Daha önce 1 boş 1 kimyasal gebelik geçirdim. Bunda çok hissizim. Üzgünüm. Korktuğum için perşembe napıcam bilmiyorum
Aytiw Dilekahinzen bende 6+2de gitmisdim doktora ama simdiden kalp atisini dinlemek zararli dedi. Onun ucun dinlemedim simdi 9 haftadayim hala dinlemedim
TBBeYzaBT Selinnar ama duyamazsan da sakın endişelenme canım, kötü şeyler getrme aklına, 7 hafta da duyan da var 8 haftalıkken de, telaşa kapılma inşalah duyarsın ve için rahat eder 🙂
Ozge28 Ya seni çok iyi anlıyorum aynı senin gibi olmuştum 7.haftada duymuştum panik yapma sakin ol bende çok endişeliydim insandan insana değişiyo bide bu kalp atışını duyma haftası inşallah duyarsın🙏🏻