kızlar ilk hamileliğimde burda okuduğum yorumdan etkilendim ve kendimi kastım hiç iyi geçmedi ama ikinci hamileliğimde bu durumla ilgili hiç düşünmedim normal kontrole gidiyormuş gibi gittim 5 saniyelik bi olay zaten hemen bitiyo acı falanda olmadı kasmadığım için düşünmeyin bile kasmayın kendinizi bizler güçlü kadınlarız 💪👧