Kızlar 30+1 haftalığım bikaç gündür bel ağrısı vardı normal hamilesin sonuçta diyodum bide uzanınca falan geçiyodu. Bu akşam saat 7:20de başladı gene ama diğer günler gibi hafif değil uzandım geçti 9u geçerken gene başladı gene uzandım. Bugünde yormadım kendimi anneme geldim kahvaltıya hala annemdeyim ne yemek ne bişey yapmadım. Normal mi bu haftalarda yaşayan var mı? Acile mi gitsem?