Çok gergin bi hafta geçirdim ve bu gün çok fazla temizlik yaptım idrarımla beraber koyu renk bi lekelenmem oldu karnımda ki sertlikte de bi yumuşama hissediyorum ama herhangi bir ağrım yok gündüz biraz bel ağrım vardı oda geçti hastaneye başvurmalı mıyım yoksa kontrolümü mü beklemeliyim