yaztatili Yenidoğan sünneti hakkında tecrübelerinizi alabilir miyim anneler? Kaçıncı günde yaptırdınız, kolay iyileşti mi, zorlukları oldu mu? Özel hastanede fiyatlar aşağı yukarı nedir? Şimdiden teşekkürler.
Tucu3435 yaztatili doktor 10.gün ile 30.gün arası ideal oluyor dedi ben öyle yaptıracağım 1 aylığa yakınken.İstanbulda 550 TL istediler
emine86 yaztatili 37 günlükken yaptırmıştı lokal yapıldı öncesinde krem ile uyuşturup ameliyathanede oldu . Sünnet 2 saat sonra yarim saat mizmizlandi dr muz calpol ver demişti zaten hastaneden çıkmadan da fitil yaptılar 1 hafta içinde iyileşti hiç bir huzursuzluğu olmadi normal günlük hayatımıza geri döndük sadece yarim saatlik huzursuzluğu oldu ne kadar erken olursa o kadar çabuk iyileşiyor
Mrv2534 Ben oğlumu 15 günlükken yaptırdım doktor a danıştım yaptıra bilirsin daha iyi bebekken dedi yaptırdık özel hastanede 5 sene önce 250 TL di suan ne kadar fiyatlar hiç bilmiyorum ama inanırmısınız ilk gün gece si zor geçer sandım ama hiçte zor geçmedi normal di bebek ler yeme içme olmadığı için idrarı yakmıyor ve daha kolay iyileşiyor krem veriyor kenarlarına sürüyorsunuz okadar hiç zorluğu yok yani bebekken yaptırmanın tavsiye ederim şuan 21 haftalık hamileyim ama cinsiyet belli değil hala göstermiyor şayet erkek olursa erken yaptırmayı düşünüyorum iyileşmesi kolay olması açısından 🌸
yaztatili Tucu3435 fiyat sormadım daha hiç. Bize de 40’ı çıkmadan yaptırırsanız iyi olur dedi doktorumuz. Teşekkürler 👍🏻
Mrv2534 Aygul01 kan falan hatırlamıyorum ama almadılar sanki beş sene önceydi tam da hatrımda kalmadı canım .