ezbermay Benim gibi tüm gün midesi bulanık olan ve çalışanlar ne yapıyorsunuz ? Birde ne yesem mideme gitmemiş gibi aç hissi yaşayan var mı ? bu arada 2 aylığız daha .
Ftmkynctstn ezbermay çalısmıyorum ama 16+2 hala bulantılarım devam ediyor ne yaptıysam geçmedi denemediğim şey kalmadı ama en son prilam diye bi ialç yazdı doktor günde 4 tane mis gibi oldu 😂
Tuba04 ezbermay hiçbirşeyle bulantım geçmiyordu günde en az 5 kere kusuyordum birde üzerine çalışıyordum zofran 8 mg ile geçti şükür
srpgnr ezbermay az az ama sık yiyordum ilk 3 ayım çok zor geçti 4.5 kilo verdim sürekli peynir ekmek yedim diyebilirim ama hal aç kalırsam Uzun süre midem bulanıyor bir de doktorum prilam Adında bir ilaç verdi
aynuray16 Prilam kullanıyorum gece yatmadan 2 tane içiyorum biraz faydası oluyor gibi… patatesten tiksindim her yer patates kokuyor içim almıyor artık 😔😔😔😔