ayberen Merhaba kızlar 37+5 günlüğüz iki gündür mide bulantım var özellikle akşamları oluyor . mide ekşimesi ve bulantı diyelim. Son haftalarda yada son günlerde normal mi doğumun yaklaştığına işaret olabilir mi ?
pPapatya ayberen 36 haftalığım az önce bel ve kasık ağrısı oldu. Şimdi de hafif mide bulantım ve yanmam var. Cevabını bende merak ediyorum.
ozgesoy28 ayberen bende aynı 37+3 haftalık hamileyim benimde midem o kadar bulanıyo ki başta bile olmadı böyle bişey hatta iştahında kesildi dün kontrolüm vardı kilo vermişim
AyeUurluHasky Bende 32 haftalığım.ilk aylarda bile olmayan mide bulantısı ve mide yanması ardından hepsini çıkartma ve gün boyu iştahsızlık yaşıyorum. Ve nedeni olarak saçları oluşmaya başlandı denildi ne kadar doğru bilemiyorum
Maliefem Ya bende de var yendiğimi çıkarıyorum ve çok zor oluyor afedersiniz altıma bile kaçırıyorum 😏😒😏 çok zorlanıyorum kusarken bide bu çıktı
Berre Haftam bende de 2 3 gündür mide bulantısı var niye oluyo anlamadım salgın varmis ondan olabilir diye düşünüyorum
ayberen nciPervaneSultanova Yok henüz gitmedim doktora perşembe gidecem inşallah. Bakalım umarım açılmadandır 🙂
Nero 36 haftamdayım benimde doğuma 15 günüm kaldı afedersiniz bugün sabah ishal oldum midem bulandı ve iştahım yok 😓 korktum doğrusu..