Selam hanimlar hamile kalmazdan once covid olmusdum sonra iyilesdim neqativ oldu ama 5 ay gecmesine ragmen atesim 37 ve 37.1 oluyor cok yukari gitmiyor cok sukur . Hamileliyimin 4 cu ayindayim ilk aydan atesim boyle simdi anlamiyorum bu ates hamilelikdenmi yoksa covidden sonraki yan etkilerimi uzun sure kaliyor .bazen hamilelikden diyorlar .aranizda boyle atesi olan varmi hamilelik suresinde ? Ama soyleyimki qrip hastaligim yox sadece ates