Arkadaşlar benim 2 gebelik kaybım var ikisinde de kese oluşmadan düşüyor ilkine doktorlar kimyasal dedi beta değerim o zaman çok yükselmemişti ama ikinciye hepsi farklı şeyler söylüyor betam 750ydi sonra 1600 oldu ve 500e düştü kesede oluşmadı doktorum kürtaj gerekiyor dedi ve oldum değerim sıfırlandı ama bu kimyasal mı normal düşük mü