Bsra-kh Merhaba güzel anneler Gittiğim hastane pandemiden dolayı eşimi benimle beraber içeri almıyor sizin gittiğiniz yerdede böylemi acaba ? Eşleri alan yerler var mı ?
mrvears Bsra-kh devlet hastaneleri almıyor evet ama bana saçma geliyor neticede eşim de virüs varsa bendede vardır aynı aynı odada yaşıyoruz zaten genelde devlette içerde hasta varken başka hasta alınıyor ama eş alınmıyor
esloka mrvears devlet pandemi öncesi dr dediginiz gibi ikişer kisi aldığı için erkek almıyordu 5 yıl önce doğum yaptım o zaman da devlet öyleydi hala öyle
mrvears Bsra-kh doğum yağtığınızdada yada hastanede yattığınızdada ziyaretçi olarak eş gelmesi yasak onu da almıyorlar şu an
MH4225 Bsra-kh bende nisa hastanesi ne gidiyorum asiye hanıma ama eşimi almıyolar saçma geliyo ilk gebeliğim ve eşim hiç ultrason da görmedi bebeğimizi