Mkblgrlyn Kızlar 34 haftalık hamileyim yaklasik 6 dk dir tam tekme degil yani siddeti karnım da bi hareket var hıckirik diye duydum ama dogru mu bilmiyorum. Sizin oldu mu hic. Bu kadar uzun olmasi normal mi?
MyLittleHeart Mkblgrlyn Büyük ihtimalle hıçkırık canım benim 10 dkyı buluyor bazen kalp atışı gibi tık tık oluyor ve baya uzun sürüyor bende endişelenmistim ama hıçkırıkmış 🥰
Yasmn05 Mkblgrlyn hıçkırık canm. Benm ilk gebelgmde de öyleydi günde iki defa olrdu 10 yda 15 dk sürerdi doğdu aynı sekil sürekli hıckırıyordu suan bi buck yasnda hala doyunca direk hıckırıyo😀
Mkblgrlyn Dilanilngi karnim bole inip cikiyo 10 dk yi bulacak. Ortaya toplanmisti uzaninca hickirik basladi kipirdjyor bide bi yandan garip oldum😂
Dilanilngi Mkblgrlyn evet şimdi bizim doğum pozisyonu aldığı için kafası aşağıda hıçkırığı kasıkta hissediyorum O hıçkırdıkça ben gülüyorum 😬 bu arada hıçkırık onlar için iyi merak etmeyin