SusamsMother 37+4 hamileyim sezaryen olacağım inşallah günü verdi doktorumuz ama önceden sancı gelirse anlamak için soruyorum. Sancı nasıl oluyor tecrübeli arkadaşlar ? 😊
esloka SusamsMother şancı anlaşılmayacak bir şey değil ki ağrı yi insan bilmez mi git gide artan ağrıları olarak denebilir
SusamsMother esloka soruyu yanlış sormuşum aslında yani tam olarak sancı nereye giriyor? Regl sancısına benziyor mu ? Tabi insan anlar ama ilk gebelik olunca sormak istedim.
esloka SusamsMother belden giriyor diyen de var kaşık diyen de benim alttan agrım çoktu yani belli bir tarifi de yok