Merhaba güzel anneler.. iki sorum var. Birincisi 21 haftalığım ikiz bekliyorum sağlıkla inşallah… Daha alışverişe başlamadım. Geçen bir arkadaşım doğum yaptı hediye için LCW ye girdik heyecan yaptım heves ettim birkaç bişey alayım dedim eşim Allah in gücüne gider daha çok erken dedi. Bıraktım. Sizce ne zaman başlamalıyım.. erken mi yoksa anca mi? Nerden başlamalıyım ?
İkinci sorum ise karnım bayadir belirgin çıkmış hem zayıf olduğum için hem ikiz diye sanırım ama çok aşağıda.. normal mi? Hep böyle aşağıda mi duracak üste çıkacak mı?