Ben de 38+2 günlüğüm . İki yaşındaki oğlumdan tecrübemi anlatayım . 39+3 te dogmustu normalde bel ahrisindan faln yatamazken o gece deliksiz uyumustum . Sabah uyandığımda arar ara sancım giriyordu ama sürekli . Yani bi kere olup bitmiyor devamlı geliyor . Bu çok doğal bi surec geçmiyor . Anlıyorsunuz doğum sancısı olduğunu . Bacaklardan giriyor zaten . Düzenli oluyor ve siklasiyir gittikçe . Tabi bi de dozu da artıyor .