Bulut18 sabah erkenden aç karnina gidiyorsun.Doktorun kayit aciyor sana.Gidip kan veriyorsun.Sana Glikoz vericekler gazoz onu 5 ile 10 dk icinde iciceksin.Ictikten 1 saat sonra tekrar kan vericeksin.Kani verdikten 1 saat sonra tekrar vericeksin.Bu surecte su disinda yeme icme olmicak.Ben ozelde yaptirdim.Gazozun tadi ilk basta cok guzeldi elmaliydi 😂 ictikce daha icmek istemedim.Asiri sekerli birsey degil.Sadece ictikten sonra miden bos oldugu icin mideni hafif bulandiriyor o kadar.