AdilezenKpeli ben 2.05.de eğidural normal Doğum yaptım bi yan etkisini görmedim ilk bi hafta kadar tuvaletini tutamıyosun ama depend çok işime yaradı o yüzden onun harıcınde sezeryan olsam ayağa kalkamazdım herhalde 7:12de doğurdum 11olmadan çıktım hastahaneden evine gittim gayet yürüyorum işimi görüyorum hatta üstüne bide akşam millet geldi onları dinlemek zorunda kaldım 🤣🤣