Anestesizis çektirdim 2. Ay hamile kaldım hamilelik oranı yüksek diye biliyorum hiç korunmadik bence korumamak daha iyi gebe kalma ihtimali çok yüksek çünkü 🥰 ama tabi durum farklıysa anestezi olduğu için o konuda bişey diyemem öyle çok korkulacak birşeyde değil bu arada