Sevgili anneler 38. Haftamdayım cuma günü kontrolüm vardı doktor herşey yolunda 1 hafta daha gelmez diye düşünüyorum dedi. Ben cumadan beri baya bir yürüyüş yaptim ve bugün oğlumun hareketlerini oldukça aşağıdan hissediyorum. Siz aşağıda hissettikten ne kadar süre sonra doğum yaptınız bana bilgi verebilir misiniz?