Selam hanimlar bende 5 ay once karona oldu sonra iyilesdim ama ates gecmedi hala 37. Ve 37.1 oluyor anlamiyorum hamilelik atesimi yoksa karonadan sonra olan yan etkilermi ? 4 aylik hamileyim ilk gunden boyledir atesim doktor diyorki zarar vermez bebeye ama ben rahatsizim bu konuda aranizda hamileliyini boyle yuksek olmayan atesle geciren varmi