Espbulut Selam kızlar , aşıyı olmayan var mı ? Ben yurtdışındayım ve o kadar ilgisiz - ilkeller ki bana böyle bir aşıdan bahsetmediler 26 haftalık olmak üzereyim. Doktordan özel olarak istemem gerekir mi ? Sizce önemli bir aşı mı fikirlerinize ihtiyacım var
Ceylanyusuf Espbulut bebeğiniz enfeksiyon kapmaması için yapılıyor aşı keske yapabilseydiniz zamanı geçti bence yaparlar mı bilmiyorum canm
GulerDoganAslan Espbulut canım 20. haftadan sonra whoping cough yapılıyor ve sanırım içinde tetanoz da var bence ebene sor