Erdalfirat Yarın 41 haftamiz doluyor ama en ufak bi sancı yok 4gun önce nişanim gelmişti doktor suni sancı verilen dedi devlet hastanesi ne gidiyorum suni sancı istemiyorum sezeryan istiyorum desem böyle bı hakkım varmı ?
ebrralym Erdalfirat eğer açılmanız varsa çatınız musaitse bence suni sancı alarak normal yolu deneyin 🙏🏻
Guneyinannesi1 Erdalfirat ben sizin yerinizde olsam sanci gelmiyorsa suni sanci vercekler o aciyi cekiceksiniz bide sezeryana alincaksin direk sezeryan yapsan daha iyi o kadar aci zorluk cekiceksin sezeryana alincaksin
cansuece Erdalfirat devlet hastaneleri diye hep genelleme yapıyoruz ama doktora bağlı birazda. 41 hafta dasınız Bi sorun teklif edin yani belki kabul edecektir. 💭
Erdalfirat Guneyinannesi1 bende öyle istiyorum ama devlet hastanesi ne gidiyorum orda kendi isteğimle sezeryan alirlarmi bilmiyorum
Tugcngz Erdalfirat bildiğim kadarıyla dewlet hastanesi istege baglı sezeryan yapmıyor bence az bi suni al baktın acılman olmuyor sezeryan olursun