34_21_23 A1nn yerleşme kanaması olabilr açık renkli olması sıkıntı ama yinede doktora sormadan geçmeyin
Cnnumt A1nn bende de ilk kahverengi geldi bi kac gun sonrasında kanama oldu bence doktora gt şuan 6+6 haftalgm 1 haftadr ytyrm dusuk tehlikem var Allah korusun Rabbım bize bagslasin ins
A1nn Cnnumt Amin inşallah. Yarın randevum gidicem inşallah bişey olmaz. Kanama normal kan gibimiydi kırmızı?
A1nn Bahar hanım başlığı değiştirmişsşniz de Bi bilginiz varsa öğrenebilir miyim acaba yardımcı olurmusunuz bayanlar lütfen