Nkayserili90 Kızlar bugun son betahcg 6234 çıktı yarın ilk doktor randevum var kese ve kalp atışını görür müyüm Allahın izni ile birde son adet tarihime göre 6+4 gözüküyorum, sizce bu değer haftaya göre iyi mi
esraizmirli Nkayserili90 normal şartlarda Allahın izniyle kalp atışınıda duyarsın keseyide görürsün☺️
Mervensn1 Nkayserili90 bazen ultrasonda bir kaç gün geri olabiliyor ben keseyi 6. Haftada gördüm kalp atışını 8. Haftada duydum duyamazsan endişelenme🌸
Busracobann Nkayserili90 canım degerin güzel maşallah keseyi görürsün ama belki kalp atışını bı sure sonra duyabilirsin
Nkayserili90 Busracobann teşekkür ederim canım, duyuyimde inşallahh 1 hafta gec olsun varsın, sağlıklı olsunda🙏🏻